Alkatrész
- Golf
- Jetta/Vento
- Passat
- Polo/Derby
- Transporter
- Scirocco/Corrado
Szép, szebb, tökéletes. Ezek a szavak hangzanak a fejünkben, akárhányszor hozzányúlunk egy új fázishoz a VW Golf 2 VR6 újjáépítése közben . A teljes lecsupaszítástól kezdtük, majd az utolsó csavarig mindent felújítottunk az autón. Brutális teljesítményű motor, makulátlan karosszéria és belső tér. A legapróbb részletekig gyári alkatrészekkel pótoltuk a hiányzó láncszemeket. Amit meg lehetett menteni, azt természetesen felújítottuk, mint például a hátsó, eredeti Hella fényszórókat. Az eddigi legnagyobb szabású projektünk a végéhez közeledik.
Az autó gyárilag egy 1.8GTi 107LE teljesítménnyel. A régi motort egy szintén Volkswagen 6 hengeres VR6 erőforrásra cseréltük és megőrjítettük egy turbófeltöltővel. A váltó egyedileg épített hatsebességes manuális szerkezet.
Természetesen minden alkatrésze gyári, eredeti új, vagy a nulláról felújított gyári állapotú, beleértve a teljes motort és vezérlést. A jelenlegi teljesítménye közel 310 LE.
Ehhez a brutális erőhöz a futóművet és a fékrendszert is át kellett alakítani. Elöl Audi S3 312-es, hátul szintén Audi S3 hűtött 256-os rendszer gondoskodik a megfelelő fékhatásról. A kerekek VW Polo Cross gyári 17″ alufelnire cseréltük és a karosszéria színével leginkább passzoló színre fújtuk. A futómű KW állítható magasságú és keménységű, az autó alatt egy 70-es rozsdamentes kipufogórendszer dolgozik.
A karosszéria a legapróbb részletekig gyári minőségűre lett visszaállítva.
Nemcsak a teljesítményről szól az autó. A legnagyobb munkánk az eredetileg is gyári Golf 2 Edition One Recaro motoros sportülések átalakítása az autó gyárival megegyező szövetére. A fotókon látható, hogy kemény munka árán, de ezt is megcsináltuk!
2013-ban, több rendezvényen sikerrel képviselte csapatunkat az autó, mindenki elismerően nyilatkozott róla.
Köszönjük az elismerő szavakat, a végleges állapotról természetesen azonnal informálunk benneteket. Addig is tekintsétek meg a Golf 2 VR6 fotóit a kezdetektől: